Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 12. apríla 2014

Zubkova vila

Konecne, konecne sa prvy zacal kyvat! Uz sme sa strachovali, ze to nase dieta snad ani nevymeni mliecne zubky za trvace :-)
Rozhodla som sa nekazit  mojmu dietatu iluziu o svete a zapojit sa aktivne do mytu o Zubkovej vile. Evka sa na nu tak tesi! Statocne znasa trocha bolesti a krvi a kyve zubok co to da. Su aj slzicky, ale ked to uz boli moc, sama sebe ohlasi prestavku, pozrie si kusok rozpravky v TV a potom sup spat na vec! Musela som najst male vrecusko, do ktoreho dame prvy vypadnuty zubok, vrecusko potom pod vankus a uz len cakat do rana...Evka, ako to uz ma vo zvyku, ako Santovi, tak i Zubkovej vile napisala na farebny harok papiera par slov. V podstate je to vzdy o tom, ze ich prosi o nejaku konkretnu vec. Zubkova vila bola tentoraz poprosena o plysoveho jednorozca. Pokusala som sa mojmu detvakovi vysvetlit, ze darceky na zelanie na poslednu chvilu su nad sily a moznosti Zubkovej vily. Vsetko co ma a moze dodat, su peniaze. (Aka zbytocna a nudna vec :-( ) A kedze sme doma plysoveho jednorozca v zalohe ozaj nemali, ked deti pospali, Zubkovy tato schmatol potichu vrecusko so zubkom a odkaz na fialovom papieri a rano si tam Evka nasla krasny blyskavy novy peniazok..... a odkaz od Zubkovej vily. Pod Evkinu prosbu malilinkymi pismenkami dopisala: "Prepac Evka, nevedela som zohnat jednorocza :-("
Ani neviem, z coho mal ten moj detvak vacsiu radost, ci z 2 dolarov, alebo z odkazu od Zubkovej vily. Usmievala sa novym, strbavym usmevom a neveriac krutila hlavou a ukazovala sestricke malilinke pismenka. Ako inak, bol to zazrak ! :-)

1 komentár: