Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 28. mája 2016

Zlomovy den...

27. aprila 2016 bol a navzdy zostane vyznamnym dnom v mojom zivote. Zaradi sa k narodeninam, meninam, svadbe, narodeniu deti....27. aprila v stredu som zmenila obcianstvo a som odvtedy oficialne Kanadan.
V ten den sa zislo v telocvicni jednej skoly v Prince George 104 ludi z 27 roznych krajin sveta aby najskor presli vedomostnym testom, potom pohovorom s immigracnym sudcom a nakoniec vsetci spolu slavnostne predniesli prisahu, odspievali kanadsku hymnu a prevzali si certifikat o kanadskom obcianstve.





Je mi jasne, ze v mojom zivote a okoli sa najde vela ludi, ktori toto budu povazovat za vlastizradu a kopec inych zrad, ale najdu sa i taki, ktori sa budu tesit so mnou. Nejdem tu rozoberat ziadne pre mna emocionalne vyznamy toho mojho cinu/zlocinu :-), jednoducho poviem, ze zijem v krajine, ktoru som si vybrala sama, nikto ma k tomu nenutil, ani ziadna osoba, ani ziadne nepriaznive ekonomicke ci ine udalosti v mojej rodnej zemi. Dakujem vsetkym co chapu za pochopenie a podporu...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára