Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 3. novembra 2017

Posta

Na postu mi vojde postarsi pan, zababuseny v hrubanskom svetri, v holych dlaniach bez rukavic cosi hreje. 
"Mate tu nejaku malu krabicku?"..pyta sa ma.
Zmateno zacnem kukat po poste a behat z kuta do kuta v snahe najst nejaku skatulku. Nakoniec vyprazdnim jednu, v ktorej mavame akesi kluce a seky a podavam ju ujovi. Pomaly otvara dlane a rozprava mi:
"Nasiel som ho vonlku, chudaka. Asi narazil do sklenenych dveri a omracilo ho. Nechcel som ho tam na zemi nechat zmrznut. Nechajte si ho tu na chvilu zohriat, mozno sa spamata".
Ked roztvori dlane, zmurkne na mna vtacik. Ulozime ho s ujom opatrne do skatulky, ujo si zoberie svoje noviny a nechava ma na poste samu s omracenym vtacikom. Vykutrem vacsiu skatulu a noznicami do nej picham hlava nehlava, tvoriac pre neho dierky aby mohol dychat. Vtacik v nej stravi par minut, tichucko, vobec nesramotiac. Ked ju vynesiem na dvor a otvorim, chvilu sa spolu porozpravame, povzbudim ho a on nakoniec rozprestre kridla a letiiiiii.....
Posta je miesto, kde veci prichadzaju aby odisli. Zdrzia sa mi len na chvilu v rukach a poslem/predam ich dalej, tam kam patria....



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára