Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 16. januára 2018

Doma

Sme spat doma v Kanade. Po piatich tyzdnoch stravenych doma na Slovensku. Vonku je -5C -znesitelnych a istym sposobom beznych po tych par tyzdnoch v slovenskej zime. Vsetko je biele, zospodu hore. Slniecka nevidno. Akoby ktosi vylial mlieko po nebi. Beloba... chladna a smutna. 
Zostalo mi clivo po navrate. Radsej sa nepozastavujem, nezamyslam, nepripominam si, zahruzujem sa radsej robotou. Ak sa pritrafi spomienka - zaboli. Pripomenie mi mamu, otca, brata, sestru, bratrancov, sesternice, svokrovcov....vsetkych milych co su zrazu opat tak strasne daleko. Ak sa zaseknem v samote a spominani, pride mi na um Krivan co tu nevidno, dedov kohut co cuva, zname hlasy, chute, vone co zasa chybaju.
Priniesli sme si zo Slovenska kopec darcekov, ale jeden nebolo treba balit do kufra. Ten sa bali a prenasa v srdci - vsetok cas straveny s najblizsimi. 
Dakujeme rodina za nadherne Vianoce, bolo nam spolu zasa krasne. Chybate.....opatrujte sa, drzte sa, davajte si na seba pozor. Posnazime sa prist castejsie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára