Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 10. marca 2014

Spionaz?

Byvame asi 7 km od mestecka, v malinkej stvrti ukrytej v lese. Asi 25 domov roztrusenych do tvaru akehosi obrateneho pismena "P". Nas dom je ten celkom posledny v nozicke. Prijazdova cesticka k nemu je dlha, vsetko lemuju a zastieraju stromy, len horko-tazko ho vidno z cesty...
Poviete si, ake sukromie, svaty pokoj od vsetkeho a vsetkych!...Napriek tomu teta v nasom miestnom sekaci dnes vedela, ze sme len nedavno dostavali zabradlie na terase okolo domu. Hudson's Hope ma asi nikdy neprestane udivovat...
Casto vidavam auta prechadzat popred nas dom. Dojdu az na koniec nasej slepej ulice, otocia sa, ani nezastanu a idu naspat ako prisli. Zacinam mat pocit, ze to nie su zbludeni turisti, ale cielene spionazne vypravy tetiek z mesta :-) 

1 komentár: