Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 6. mája 2012

Roztrateni

Mozno sa inym navokol javim ako absolutne chladna, ked si vobec nevsimam asi jedenapolrocne dievcatko, co spoza sedadla predomnou nakuka na vsetkych okolo. Vyska a piska, rozprava si tou svojou detskou nezrozumitelnou recou a oni jej mavaju a prihovaraju sa, usmievaju, robia grimasy...iba ja nie, vzdy radsej odvratim tvar, sklopim oci. Sedim skoro celkom vzadu, zvycajne tam mamicky s detmi uz neusadzaju, ale z nejakeho zvlastneho dovodu ju sem doviedla letuska odinakial. Vymenili si miesta s teenagerkou co spolu so zvyskom akehosi  sportoveho druzstva v sivych mikinach  a menach na pleciach obsadili svojim chichotom snad polku lietadla. Tak na mna ponad sedadlo obcas kuknu dve  tmavohnede ocka, vystrci sa rucka rovno mne pred nosom a ja tam vidim Terezku. Pridu spomienky spred dvoch tyzdnov, kedy som ja tak cestovala s dvomi  detmi, kedy i na tie moje robili vsetci naokolo  opicky. Teraz tu sedim sama, iba zive obrazky v mojej hlave, vycitky...a potom slzy ako hrachy. Aky je toto cas, Boze ako sme to teraz? Cela moja rodina roztrusena po svete. Deti na Slovensku, ja v lietadle do Toronta a moj mangel na ceste do Vancouveru. Roztrateni...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára