Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 3. októbra 2017

DEN "351"

Mavame polarnu ziaru tieto noci. Vyjdem na verandu a chvilu na nu cumim. A hocico sa mi honi hlavou, prevazne spomienky...Su rozne legendy spojene s "Aurorou" ako sa polarna ziara inak nazyva. Mne sa najviac zapacilo vysvetlenie, ze je to tanec dusi, co nas uz opustili a teraz sa tam hore tesia, nahanaju a blaznia...Ked deti este nespia, zvycajne pridu za mnou a zamavaju Yashke, Benikovi a Kitty, a ziara im odpovie zasa novym zvlnenim sa, hodi nadych novej zelenej a ruzovkastej, ani coby im odpovedala a odkyvala....




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára