Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 17. októbra 2017

DEN "364"

Sychravo je vonku, chladno, kazdym dnom sa to uz moze prehupnut do zimy. Facebook mi predhadzuje spomienkove posty spred roka, dvoch...vsetko zasnezene. Este treba spratat veci, nachystat sa na zimu, cistit komin, doniest propan, drevo, vymenit letne pneu za zimne na Xterre. Trampolina je stale vonku, este tento jeden slnecny vikend a pojde naspat do garaze...zasa na par mesiacov. Tesim sa slame, ze uz je doma pod strechou. Vystavala som ju popri stene v macacom pristresku a drzi ich pekne v teple. Este zo 10 balikov by sa mi vmesitilo. Za chvilu pridu este Dusicky, deti v kostymoch a cukriky, velka pavucina s pavukom ku dveram a vyrezavane tekvice s lampasikmi vo vnutri, tradicny velky ohnostroj na kraji mesta...a potom uz seriozne pride ZIMA.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára