Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 6. októbra 2017

DEN "356"

Prisla som domov z prace a doma Sodoma- Gomora. Kajaky prevratene na bok, velky dreveny stol na zahrade horeznacky, drevene latky zletene z verandy, podlozky, co zvykli mat deti v izbicke na zemi a boli ulozene na hrbke na verande vsade okolo domu, jedna snad az u susedy na strome. Kde bolo tam bolo, prihnal; sa velky, tazky, tmavy mrak, doniesol so sebou vetrisko a dazd sibajuci zo vsetkych stran. Trvalo to sice kratko, ale narobilo tpo celkom slusnu sarapatu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára