Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 11. marca 2012

SOLD

Mam to za sebou - inspekciu, co trvala nekonecne 3 hodiny!!!!!!! Nas dom prezeral inspektor zhora, zdola, dookola......nekonecnost. Ja som zatial klabosila v kuchyni s Jennifer, ako to vyzera uz budcou majitelkou. Velmi dobre sa mi s nou vzdy rozprava, zabudnem na cas, tak to vtedy rychlo leti. Ale teraz som bola stale ako na trni, po ocku sledovala, co prave kontroluju  inspektor s jej manzelom. Darmo clovek pozna svoj dom, ma vtedy pocit, ze ho moze sklamat, odhalit doposial skrytu vadu, zradit v najhorsej chvili, lebo zivot je niekedy pes...Ked bolo po vsetkom, uistili ma, ze vsetko je v poriadku a s vysledkami inspekcie su spokojni. Stali sme este pri dveroch a lucili sa, ked som ich poprosila nech sa o nas domcek dalej dobre staraju a zazelala im, aby v nom boli stastni......to vsetko so slzami na krajicku a uz zlomenym hlasom. Jennifer to zrejme vycitila a tak sme sa na rozlucku objali....
Rano som ako vzdy odisla obriadit psika i macicky, a s velkou cervenou nalepkou "SOLD" prelepit nasu tabulu "FOR SALE" pri ceste. Ani neviem, ci som sa pri tom viac tesila, alebo ma premohla nostalgia. Kazdopadne sa mi trocha ulavilo. Dalsia meta je za mnou, stala ma hodne sil a vycerpania. A teraz sa snazim presvedcit svoje telo, ze uz je to fajn, uz bude chvilu klud, uz moze pokracovat v beznom a normalnom prevadzkovom rezime. A prosim ho, aby zacalo znova posluchat, aby som sa znova vedela spolahnut na veci, co v nom doposial vzdy fungovali, ale teraz akosi hapruju.....
Ja viem, caka ma kopec dalsich veci, vybavovaciek, ale na chvilu, par dni mozno si chcem vychutnat klud. A mozno sa zacat tesit na novy domcek, drzat tatovi prsty, aby nam nasiel ten pravy. Uz sa nan tesim, i na to, ze sa v nom snad zasa budem moct vyblaznit, ale ze tento krat uz len pre seba, pre nas, lebo bude nas, nie docasne, ale snad uz navzdy...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára