Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 9. marca 2012

Suznenie dusi

Kazdy clovek niecomu veri, a i ten co neveri, veri v to, ze on v nic neveri. A tak verime ludom, nadludom, niecomu, vsetkym ci iba jedinemu...i ja verim svojim malym znameniam, snom a bosoractvam, svojim vlastnym javom a stavom a veciam, co inym pridu divne, ci blaznive. Verim, ze vsetko ma svoj zmysel, ze co sa stalo, sa malo, a co sa ma stat sa i stane. 
Verim, ze i veci maju dusu, taku svoju svojsku, ale maju. Tak vzdy pochvalim moju Toyotu, ked sa stastne vratime domov z ciest, podakujem jej, ze mi toleruje moje chaosenie na zlozitych krizovatkach a prihovorim sa jej kazde rano, ked prechadzam okolo. Rozpravam sa s nasim domom, ako mi bude za nim smutno, ale ze snad ho davam do dobrych ruk, ze snad s nami prezil pekne obdobie ked sme sa on starali s laskou. Viem, ze v ten posledny den zavriem posledny krat dvere, pohladim ich a poviem mu "Zbohom, mala som ta rada, opatruj sa..."
A tak hodnotim spolu s tatom domy tam v BC  co mi posiela a cakam, ze mi niektory z nich uz nieco povie, prihovori sa...Zatial ale boli vsetky ticho. Pekne, ci skarede, drahe, ci v prijatelnom rozmedzi, volby rozumu i oka...vsetky zatial mlcali, lebo sme si akosi nemali co povedat :-(
Vcera mi prisli obrazky dalsieho domceka. Nic zvlastne, ziadna nadhera, ale hned ked som ho uvidela, padli sme si do noty, ako so starym kamaratom. Viem, ma vela chyb, a nie je taky nadherny ako ten zrub s cervenou strechou, co vsetkych zjavne ocaril, ale s tymto si akosi aj tak viac rozumiem :-)
Clovek sa ma zalubit do svojho domu, tak isto ako do partnera, s ktorym chce zostat cely zivot. Lebo ak to maju byt ti spravni, zostarnu spolu vsetci. A to sa bez lasky neda....Tak dufam, ze sa v nom nesklamem, ze na mna na fotkach nic nehral, a ze nie je iny ako sa zda...

1 komentár: