Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 28. septembra 2016

DEN "1"

Hovori sa, ze co oci nevidia, to srdce neboli...scasti je to pravda. Pravda je ale i to, ze ked oci nedovidia, a usi dopocuju, mysel si vytvori svoje vlastne obrazky a tie bolia....
Rozpravala som dnes s mamou, chuda utrapena a so slzami mi porozpravala ako Benik zisiel zo sveta. Menej ma to bolelo ked som vedela len ZE, nie AKO. Teraz sa mi v hlave premietaju strasne obrazky co bolia... 


Jedna z legiend o polarnej ziare hovori, ze su to duse tych, co uz nie su s nami a tancuju na nebi. Vcera sme mali polarnu ziaru. Vysli sme s detvakmi na priedomie a zamavali sme Yashke, Kitty, Cocovi....a Benikovi. Povedala som detom, ze sa tam hore maju fajn, prave sa nahanaju a tesia sa, ze nas vidia. Detvaky sa nasiroko usmiali a i mne ako "rozpravkarovi" sa tomu na chvilu tak dobre verilo....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára