Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 29. septembra 2016

DEN "2"

Najsilnejsim zazitkom tohto dna bola smet na zemi...
Najma mamy isto poznaju stav, ked su v mode "vrtula v zadku" a pobehuju po byte robiac tisic veci naraz. Umyt riad, utriet riad, odlozit riad, pospratovat zo stola, poukladat hracky, pockat deti vracajuce sa zo skoly, skontrolovat a podpisat im ulohy, hukat do nich aby sa prezliekli, popritom vsetkom za pochodu zbierat smeti na koberci, na dlazke...... Drziac smet vo vzduchu v polceste medzi miestom odkial som ju zdvihla a smetnym kosom, uvedomila som si, ze ta smet ma nohy a za jenu z noh ju drzim....
Niekedy nie je na skodu sustredit sa i pri veciach, kde si myslime, ze uz ich staci robit automaticky, alebo.....nie je vsetko to, cim sa zda byt :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára