Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 28. septembra 2016

PROJEKT 365, alebo co den vnukol, pripomenul, dal alebo zobral...

Niektori mi vycitate, ze malo pisem, nuz pravda, je to zriedkavejsie ako byvalo. Venujem vam preto nasledujucich 365 dni, na kazdy den toho roku odo mna zopar riadkov. Nemusi a asi to nebude nic hlbokozmyslupne, mozno casto povrchne, prvoplanove, napisane spontanne, neprerabano. Mozno  len jedna myslienka, jedna spomienka, jeden postreh, nieco co sa mi v ten den zavrta do hlavy...Venujem vam v kazdom tom dni kusok z mojho dna, aby sme si i napriek tej dialke boli stale blizko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára