Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 30. septembra 2016

DEN "3"

Prisiel ten cas roka, ked si zohrievam ruky na hrnceku s horucim kapucinom, kavou, ci varenym vinom takto k veceru. Snehoprsi...Vonku je tma po cely den, slniecko beznadejne nevidno. Dohnal sa akysi front co so sebou prinesie 10-20 cm snehu dnes v noci a pocas zajtrajska. Prvy sneh, skory, este nezelany. Pomaly nadide cas snehu, ale tento este zmizne. Roztopi sa a zasa bude na chvilu vladnut sivohnedota, v ktorej splyvaju srny pasuce sa popri cestach. Je mi luto tej, co sa dnes na mna pozrela zvlastne zboku...na tom druhom lici mala obrovsku hrcu a na celom oku belmo. Myslim, ze tuto zimu neprezije. Zajtra rano sa teda prebudime do prveho snehu. Macky vyjdu zo svojho pristresku a budu vkladat labky opatrne do predchadzajucej stopy, do ostrovceka za ostrovcekom bez snehu. Ako modelky co kracaju stylom noha pred nohu v dokonalej priamke. Zdvihnu labku a otrasu ju. Vojdu dnu najezene, s fuziskami ako mroze. Prichadza cas papuc a pancusiek, diek a rolakov, vone dymu z kominov, dreva dosusajuceho sa pri peci. Pomaly sa rozlucime Pani jesen, bolo nam spolu fajn, este si mohla chvilu posediet....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára