Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 30. marca 2013

O tom kto je Kanadan...

Nasa mala stvrt za mestom ma asi len 25 domov, 25 rodin byvajuc tu celorocne, i len obcasne, mozno vikendovo, sviatkovo. Je krasne prejst sa nou, oblukom susednej ulice a vratit sa spat na tu nasu. Vcera som takuto prechadzku absolvovala so susedou Cathy, snad mojim najlepsim priatelom tu v Hudson's Hope. Ale vcera ta prechadzka bola o trochu ina, o jedno male poznanie...Je zvlastne, ze napriek mozno mnohym rokom, co tu zijete, sa vam stale niektore veci nedostanu pod kozu, a ako Europan zmyslate inak...Prechadzajuc popri domoch vsetkych susedov, zacali sme nahlas rozmyslat kto tu vlastne vsetko medzi nami zije. Slovaci, Svajciari, Rakusania, Nori, Holandania, Skoti, Cecho-Francuzka, Americania...vsetci z jednej male stvrte. "Looks like nobody is Canadian here :-)"zasmiala som sa. Cathy sa na toto moje prehlasenie len pousmiala a opravila ma: "We all are Canadians here"......
Nie je to krasne, ze roznorodost spaja, mnozstvo korenov rastie v jeden strom? Nie je krasne uvedomovat si to a byt na to i hrdy, neskriepit a nehladat v tom svar? I za toto milujem tuto krajinu....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára