Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 14. júna 2013

Uz su na svete!

Hniezdocko si uvili pod strechou nasho maleho "elektrickeho domceka". Neviem preco je to tak, ale kazdy dom tu ma pri sebe este i akysi domcurik. Droty z elektrickych stlpov smeruju najskor do tychto domcekov a az potom stava prudi dalej do velkeho domu.
Nechodim tam casto, len ked nieco potrebujem z mraznicky. Brvno, na ktorom hniezdo lezi je vo vyske nad mojou hlavou, takze ak chcem nazriet dnu, musim nadskocit. Ked som takto skackala pred par dnami, boli tam este len male tyrkysove vajicka, ale vcera som uz zazrela nieco ine :-)...
S rukami nad hlavou a fotoaparatom v nich som objektiv len odhadom namierila  na vnutro hniezda. Nie velmi jasne, ale vidno ich - vtacatka :-) Ich mama odleti vzdy ked uz som asi na dva metre od hniezda a potom dava pozor, obletuje okolo mna a vyhraza sa mi z kazdeho konara, na ktory sa posadi, boji sa o deturence...
Tak si radsej rychlo vezmem z mraznicky to, po co som tam prisla a upokojim ju, uchlacholim, ze uz bude dobre, uz sa odtial pracem..:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára