Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 19. januára 2014

Ranne divadlo

"Mama, mama tam vonku je foxy a skace do vysky!!!!!" Krical moj detvak vcera rano cely nateseny. Zbehla som dolu a vtisla moju hlavu k dalsim dvom mensim, co sa uz hodnu chvilu tiskali v okne v snahe o co najlepsi vyhlad. A naozaj. Vonku za domom kracala liska a kde tu vyskocila snad meter a pol od zeme. Deti pri kazdom jej vyskoku vybuchli smiechom ;-)
Krasne prirodzene divadlo prirody. Smiala som sa na vyskakujucej liske, na tom, ako sa smeju  moje deti a bolo mi tak nejak fajn na dusi. Aj ich bavi sledovat "Zivot v prirode". Ako mna, ked som bola mala a tesila sa na kazdu cast prirodopisneho serialu, v ktorom ujo kreslil zvieratka a vysvetloval co ako v prirode funguje. Moje deti to teraz sleduju  nazivo, v najlepsom moznom rozliseni, v obraze s najsirsou moznou uhloprieckou. Vdaka Bohu za to...
 
Pre tych, ktori este nikdy nevideli lisku lovit v zime mysi, pridavam i toto kratke video...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára