Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 3. júla 2017

DEN "268"

Vybrali sme sa na druhy pokus hladat dinosaurie stopy, nalezisko kdesi za priehradou....znova sme boli neuspesni. Tusim sme isli i spravnou cestou, ale kedze sme nepredpokladali taky dlhy usek, ktory je treba prejst peso, po asi 2 kilometroch sme sa otocili a vratili naspat k autu. Doma sme kuklli znova do mapy a vyzera to, ze sme boli mozno zhruba v polke cesty. No snad na treti pokus sa to uz zadari :-) Cestou naspat domov sme sa este zastavili pri Cameron Lake a detvaky do svojej hrackarskej siete chytili maleho pstruha...to bolo radosti. Ja som vecer este pokosila cast vybehu pri psoch az pokym mi od unavy nerezignovala kosacka. Zapad slnka bol ten vecer krasny, ruzovy a neskor oranzovy.....hovori sa, ze ked je takyto, na druhy den bude veterno..a presne taka je na zajtra predpoved pocasia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára