Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 11. júla 2017

DEN "276"

Kazdy den sledujeme ako sa vyvija situacia na juhu...ziadna ulava, vsetko hori dalej. Priroda nepomaha, namiesto vydatneho dazda prichadzaju len hromy a blesky co zapalia i ten zvysok co este nehori. Obcas vietor prizenie dym z juhu a vtedy sa mi to cele vybavi znova...2014 a nasa evakuacia, ten hnusny pocit bezmocnosti a strach, ci sa clovek este bude moct kam vratit. V celej provincii je zakazane zakladat ohne, akekolvek. Vyzera to teda tak, ze pokial sa situacia radikalne nezlepsi a nezmeni, toto leto uz ziadne opekanie spekaciek vonku :-(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára