Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 3. júla 2017

DEN "269"

Zobudila som sa snad o piatej rano, na uz znamy otravny bzukot komara...uz sa mi nedalo zaspat, tak som strasila po dome, stihla pustit macky i navarit obed. Vietor naberal pocas dna na sile, ale nastastie nedosiahol rychlost s akou strasili pocasnici. K veceru sme sa zabehli povozit na stvorkolkach a to je pre mna vzdy relax.Dokosila som travu pri psoch, kosacka uz od vcera vychladnuta neprotestova;la a dokoncili sme cely vybeh. Okolo domu je situacia znesitelna,. ale ako nahle clovek zajde hlbsie do lesa, tie hnusoby si vas po chvili najdu a pchaju sa do usi, ust, vlasov, bzucia a stipu...clovek aj keby chcel ist dalej, zvrtne sa a nahli sa z prechadzky naspat domov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára