Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 9. júla 2017

DEN "273"

Hori, cela provincia je v jednom ohni. Mnoho oblasti je evakuovanych, dalsie pod hrozbou evakuacie. Je sucho, horuco. Hlavny tah, cesta z juhu na sever provincie je uzavreta. Peace region nastastie zatial svetlou vynimkou. Zatial nas tu ohne netrapia, snad za to mozme vdacit viac uprsanemu pocasiu nez mal doposial zvysok provincie. Je mi luto vsetkych tych, co si to prezivaju bezprostredne, trpnu, ci sa budu mat kam vratit, ci ich dom este stoji...zazila som si to, stacilo raz :-(

Cervene bodky su nove ohne vzniknute za poslednych 24 hodin, oranzove bodky su pretrvavajuce aktivne ohne, a plamen znamena ohen, ktory priamo ohrozuje domy, usadlosti...








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára