Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 7. júla 2017

DEN "271"

Financny aspekt mojho vytvarneho cinenia sa je tragedia v mojom zivote. Vacsinou sli vsetky moje "diela" niekomu ako darcek. Vsetko sa mi kamsi podelo a doma nemam v podstate okrem tych, co som sama darovala mangelovi k sviatku nic. Sefke som dokoncila uz druhu pohladnicu k narodeninam pre jej znamych ci rodinu, list plny detailov co a ako tam ma byt, v akej farbe, v akom postoji...V prvej faze sa natrapim s tym, aby som dala dokopy celkovy design a styl a ked to ako tak dam dokopy, pridu dalsie "usmernenia" a pocetne zmeny od sefky. V konecnej faze mi to trva i pol dna nez to cele prekreslim na cisto. A potom za to dostanem celkom smiesny peniaz......Asi uz dost. Ono i ten moj cas ma svoju hodnotu a po x-ty krat som uz dostala priucku, ze je treba rozlisovat, kedy ten svoj cas z vlastneho rozhodnutia komusi venujete a kedy "sa predavata". V tom druhom pripade by ste si cenu mali urcit vy, a pred, nie po funuse......



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára