Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 5. septembra 2017

DEN "328"

Strepala som sa zo schodov. Ani neviem akym sposobom, ale niekde ku koncu na predposlednom schode ma zvrtlo a bokom svaclo do bednicky s papucami. Valala som sa po zemi s rehotom mne vlastnym (ako vzdy ked sa kdesi poskladam) a mliazdila som si chodidlo co v tej chvili najviac bolelo. Detvaky sa na mna kukali ako na zjavenie, zlaknute, ze maminka sa s velkym hrmotom zrebrila a zmatene, ze sa po tom celom na sebe smejem. Ked som sa dosmiala, a horko tazko postavila na vlastne, obhliadnuc na sebe skody spachane, bolo mi jasne, ze na stehne bude v najblizsich dnoch pekna kuca-paca. Farby pojdu od fialovej, cez modru, zltu a zelenu. Momentalne mam - ako tato skonstatoval nesumerne nohy, kedze na udretom pravom boku mi narastla hrca ako svet. Zatial je fialova, horuca a neumoznujuca mi spat na pravom boku...tesim sa na novu farebnost zajtra :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára