Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 8. septembra 2017

DEN "329"

Vonku byva rano hmla ako v Psovi baskervilskom. Cez den mame momentalne horucavu nad 30C a akonahle zapadne slnko, vonku je uz slusne chladno. Rano je potom vsetko mokre ani po dazdi a ponorene do hmly hustej ako mlieko. Deti v kratkych gatiach, bundickach a sandalkoch sa drglocu a netrpezlivo vyckavaju autobus. Vracaju sa uz povizliekane a upachtene z tepla. Je to take zlozite obdobie kedy obliect ich presne z tychto dovodov je tazke, bud im je rano zima, alebo ak ich nababusim z rana, vratia sa mi domov zo skoly s batohli plnymi veci, co zo seba pozvliekali. ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára