Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 21. septembra 2017

DEN "342"

Dnes ma zastihla tortura u zubnika. "Cistenie a par mensich plomb" - neznelo az tak strasne, ale to co so mnou vyvadzali po cisteni uz bolo u mna na pokraji znesitelnosti. Asi hodina s otvorenymi ustami, vrtanie, brusenie, fukanie, pchanie cohosi do diery v zube...na konci som mala sanku taku strpnutu, ze som si musela zavriet usta i s pomocou ruky. Vraj ak to mam kdesi este drsne, tak obrusia. 
"Neviem veru, necitim si ani jazyk, nie to este ci je drsny zub :-)"
Z dvoch planovanych plomb stihli teda iba jednu a na tu druhu sa mozem tesit zasa o 3 mesiace :-(





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára