Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 27. septembra 2011

List tatkovi na cestu

Tak stastne dolet tatko, cez Winnipeg az do Vancouveru. Nezavidim ti celodenny pohovor, ten  stres a zodpovednost,  ale zavidim ti Vancouver na tu chvilocku, ked si ho potom budes moct uzit.  Budes tam, i ked len na par hodin, ale budes. Dnes letis za nasim snom a ja  tu doma online sledujem lietadlo a cakam na spravy od teba. Prosim tych, co to vedia ovplyvnit, aby ste sa stastne odlepili od zeme, udrzali sa tam vysoko hore a stastne i dosadli naspat k nam, to mi bude stacit.
Prepac mi, ak som ta obliekla na posmech sveta. Ved vies, ja na to nie som odbornik ani obdivovatel toho uhladeneho stylu panskych oblekov a kravat, a tak zosuladit ta celeho bolo pre mna utrpenim. Mne sa najviac pacis v tych spinavych vysluzenych poziarnickych nohaviciach a tmavomodrom tricku:-) Dufam, ze sa ti zajtra bude darit a nebudes sa na seba hnevat, ze si pokazil co sa dalo, ci narozpraval hluposti ako minule. Ved vidis, nakoniec to vypalilo dobre a ty dnes letis na dalsi pohovor! Prepac, ze ta obcas "nesluchame", ze mna musis do niektorych veci  dlho tlacit, kym sa do nich pustim a dokoncim, ze vela veci je ako ty hovoris "len na tebe." Ja sa snazim, i ked to obcas nebadat:-( My ti prepacime, ze si na nas niekedy v par poslednych dnoch vrcal, ze si mi poskryval vsetky svoje slusnejsie rifle kade tade, takze som ich nemala sancu najst a oprat, aby si v jednych mohol dnes cestovat. Odpusta sa  i to, ze ma nenechas dorozpravat ked sa ma nieco spytas,  lebo  sa vdaka tvojmu "vrrrrrrrrrrrrrrrrr' ani nestihnem dopracovat k tomu, co ti chcem povedat:-) My ti prepacime vsetko, lebo ta lubime, lebo to by bolo i na kona dost co ta caka v tieto 3 dni, lebo  na tebe to teraz vsetko sedi a lezi a zalezi.....
Drzime ti palce tatko, hlavne sa nam stastne vrat domov, este sem domov, do Ontaria. Robili sme palacinky, zvysime ti! Mozno raz  bude domov tam kde si ty teraz, v BC.......
VELA STASTIA ZAJTRA!!! 
Lubime ta, mangelka, detvak a puchrik:-)
Vancouver, BC

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára