Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 1. septembra 2011

Vsetko uz prehrmelo...

Hrozba tornada, Hurikan Irenka, virusy u deti i dalsi pohovor, co mal tatko s BC Hydro. Teraz asi bude chvilu klud. Budeme dufat, ze sa po par tyzdnoch ozvu z BC, ze deti zostanu zdrave i po zacati skoly, ze sa zivot tak trochu spomali. Z posledneho pohovoru zostal tatko smutny, sklamany, bez nadeji. Ja sa teda psychicky pripravujem i na moznost dalsej zimy tu v Ontariu. Nejak nam tam hore tu BC nepraju, osud, alebo vyssia moc? Netusim. Vsetko co nam zostava je sa s tym zmierit a ist dalej, nenahlit sa..Je to niekedy viac nez tazke, hlavne ked teraz upratujem fotky z vyletu do BC spred 5 rokov. Cloveka zaboli srdiecko, ked sa vidi tam, kde by uz rad bol....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára