Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 16. júna 2017

DEN "248"

Prsi, potom sa zasa otepli...mam pocit, ze to tym sosavym mrcham vonku iba vyhovuje. Naprsi im do mlak, kde sa liahnu a potom pride slniecko ako kura co hreje vajcia a tie hnusoby maju idealne podmienky aby boli a aby ich bolo este viac. Sny mam prerusovane "bzzzzzzzzzzzzzz", na co sa strhnem, rozospata si stiahnem perinu cez tvar (to je snad jediny kusok tela, co je ohaleny spod periny) chvilu pockam, kym ta hnusoba zisti, ze nema kde zosadnut a potom sa uz treba nadychnut, tak sa odokryjem v nadeji, ze uz stihol zmiznut kdesi dolu na poschodie a este sa chvilu dlhsie vyspim, dokym zase nepride "bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz". Minule sa mi uz i snival jeden velky komar..je to na diagnozu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára