Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 20. júna 2017

DEN "258"

Detvak si vcera konecne vykyval prvy mliecny zub. Nacase, kedze za nim sa uz ukazal i trvaci. Ujko zubnik nakazal kyvat a snazit sa ho vystrnadit. Ak vraj do mesiaca nebude prec, bude ho musiet vytiahnut on. Detvaka sme motivovali tunajsou tradicnou "zubkovou vilou", ktora prichadza v noci a vymeni vypadnuty zubok za peniazok ci maly darcek. Akurat u nas nefunguje zubkova vila, ale "Molinator" - akasi muzska srandovna obdoba zubkovej vily ....pouzili to v jednej z rozpravok co sme davnejsie spolu pozerali a odvtedy sa to uz u nas ujalo. Na maly papierik som blchavymi pismenkami napisala Terezke odkaz, s podpisom "M" a rano (ak nezabudnem a zobudim sa vprostred noci) si pod vankusom najde maly dracek s odkazom od Molinatora :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára