Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 1. júna 2017

DEN "238"

Dnes konecne nadisiel den mojho terminu u lekara...samozrejme moja koprivka je uz prec. Asi pol hodinu pred terminom mi zavolali z kliniky, ci by mi velmi vadilo, keby ma preobjednali na iny termin, kedze sa im nazbieralo pohotovostnych pripadov. "Nevadilo, v podstate moj problem, s ktorym som sa objednala uz beztak vymizol:-)" Dohodli sme sa, ze ak sa mi to zopakuje znovu, mam prist hned ako sa vysypem. Tak ked uz som bola v meste, vyzdvihla som deti zo skoly, zabehla na mestsky urad vybavit dane, kupit tokeny na vodu, do potravin a do sekaca. Vonku sa kontinualne mnozia a otravuju komare robiac pobyt mimo styroch stien neznesitelnym. Dospela som do stadia, ze uz banujem za zimou :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára