Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 19. júna 2017

DEN "257"

Pochytil ma tvorivy zachvat. Pracujem na istej veci, co ma uzavierku 29. juna. Prve dva pokusy ma sklamali a nevysli ako som chcela...a tak som na to sla od piky znova - ina technika, iny papier, ina tema...Rozlozila som sa na nasom kluchynskom stole, lebo poravde inde miesta nemam a tak teraz moje pastelky, gumy, struhatka a papiere zaberaju na par dni pol stola....Dufam, ze na treti pokus to uz dotiahnem do konca. Popravde nikdy nie som spokojna s tym, co mi vzdide spod ruk a tesne po dokonceni mam vzdy pocit, ze najlepsie by to bolo pokrcit, zmliazdit do klbka a zahodit do kosa...ale po case ten moj kazdy vytvor zacnem akosi akceptovat. Nie som nan hrda, iba ho akosi vezmem na milost. Co milujem momentalne je fakt, ze sa zasa prehrabavam v mojej starej drevenej skatulke plnej pasteliek snad starsich ako ja. Zopar uz tak kratuckych, ze sa uz ani nedaju dalej zastruhat. Odtiene take vzacne, ze z tych malickych zvyskov ich este skoda nevydolovat. Vonaju, pripominaju detstvo, Slovensko a moje davnejsie tvorive zachvaty....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára