Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 16. júna 2017

DEN "252"

Halusky na obed...deti si zazelali. Stravim pri nich hodnu chvilu pri sporaku. Nie su mojim oblubenym obedom na verenie...ale to iba pre to, ze sa mi z nich nakopi vela riadu. Neviem ako, ale nech sa snazim sebemensie, vzdy sa po mne najde akysi nedobre umyty riad. Uz ked zacujem mangela zafrflat a brat si iny hrncek namiesto toho, co si pred chvilockou bral, viem, ze "je so mnou zle" :-) Pamatam si ako sme toto iste ako detvaky zazivali so starou mamou...no asi je to genmi, alebo iba vekom? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára