Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 30. januára 2012

Offer...

Zasa ma raz zivot prekvapil. Z tych mojich podivinov ohlasenych na dnes sa vykluli celkom mili ludkovia. Parik na dochodku, snaziaci sa ujst z Londonu a jeho kriku niekam do ticha a prirody. Presne ako my vtedy pred 4 rokmi. Prijemne sa s nimi rozpravalo a mala som pocit, ze nic nepredstieraju.  A ked mi potom pri luceni povedali, ze sa ozvu, verila som im. Telefon zvonil ani nie hodinu po tom ako odisli. Dostali sme nas prvy offer!!!!! Cislo sice hlboko pod cenu, ale svato-svate ma uistovali, ze to je len akysi zaciatocny vystrel a su pripraveni ist vyssie...Par hodin nato som uz stihla vybavit dva dalsie telefonaty a zaznacit si dalsie dva terminy na dalsich zaujemcov. Cely ten zatial celkom pekny zaujem mi dava nadej, ze to predsa len pojde....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára