Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 23. januára 2012

DOMA

V pondelok rano, nieco po 6.00  mi prisla sms: "Best place on Earth...". Tak, a uz mozem pokojnejsie spavat, tatko uz je DOMA:-)! Sklanam sa pred tou dialkou, ktoru  presiel a dakujem nasmu auticku, ze  bezpecne zdolalo  4428 km v takom case necase a po vacsine cesty s tazkou opachou za sebou. A Thunder Bay?  Ako vsetko zle, co sa v zivote stane, i Thunder Bay bolo na nieco dobre. Bude nam snad dlho pripominat na com v zivote naozaj zalezi. Vraj mam teraz zbran proti tatovej tvrdohlavosti, staci len povedat:" Thunder Bay":-)......
Ja sa tu DOMA zatial vrtim ako vrtulka, okolo deti a  hore dole po dome. Dohadujem terminy, dviham telefon, odpovedam na maily, prenasam haraburdy z miest, kde nelahodia oku  do tmy  na pojd. Chystam kazdu izbu, aby bola "fotogenicka" a snazim sa dostat nas dom do stavu, kedy bude prezentovatelny, kedykolvek si niekto zmysli prist sa nan pozriet..
Zatial sa mi ozvali traja ludia velmi "interested" a par dalsich chcelo vidiet viac fotiek....no a zatial uz dvaja z tych troch stihli svoju navstevu i presunut. Ako inak, na poslednu chvilu,  ked som upachtena uz vsetko dochystala na ich prichod. Cert to ber, snad pri tom pobehovani sem a tam  aspon trosku schudnem :-))))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára