Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 30. mája 2017

DEN "237"

Vonku je hic. Kosim travu okolo domu, po etapach kedy si potrebujem vydychnut ja a oddychnut i kosacka. Pridem dnu spotena a vypijem na pockanie vodu so sirupom z pollitroveho hrnceka. Pripomina mi to davne casy doma na Slovensku kedy seno bolo stredobodom vesmiru a vsetko sa cez leto tocilo iba okolo neho. Rano roztriast, potom dokola obracat a na vecer zasa do bab. Dnu len na otocku napit sa "stavky" (voda so sirupom). Vonia mi cerstvo pokosena trava a ribezlovy sirup a spominam....Vecer sa dovali burka s hromobitim, ale ja to moje pokosene nemusim bezat zhrnat do bab. Skoda, aj mi to tu v Kanade veru obcas zachyba....




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára