Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 10. augusta 2011

Ked nejde hora k Mohamedovi....

...musi Mohamed k hore. Kedze sa z Hudson's Hope doteraz neozvali, zavolal tam tato sam. Aby vedel na com je, mozno sa dozvedel co rozhodlo, aby vedel ako ist dalej a urcite pre svoj pokoj v dusi. Vysvitlo, ze sa este stale nerozhodli a vyberove konanie nie je uzavrete. Vzdy je to dobra sprava, ked uz prestanete dufat, verit, myslite si, ze je koniec a zrazu zistite, ze nadej este stale zije. Tak ideme znovu cakat,  potom cakat,  potom este chvilu cakat a popritom cakani  dufat, ze to nakoniec predsa len vyjde:-)
Ja si zatial po veceroch vyrovnavam  stare resty, sluby co som este stale nestihla vyplnit. Pochytila ma potreba kreslit, dat zo seba von emocie s ceruzkou v ruke. Umelecky sa vybesniet, vyblaznit, odreagovat sa. Dlho som to odsuvala niekam dozadu, lebo vzdy bolo cosi ine, omnoho dolezitejsie. Najskor  dokoncit davno slubeny portret dievcatka od susedov a potom sa snad uz konecne dostanem i k mojmu v mysli dlhoplanovanemu obrazu. Tesim sa na to, uz som davno nic v tomto smere nerobila a vidno to. Zabudnut sa to neda, len ruky su rozmaznane, lenive, jemna motorika odvyknuta od dlheho drzania ceruzky. Tak je to zatial trosku boj, kym sa to ustali a znova sa z toho stane akasi rutina, s ktorou budem ako-tak spokojna.
Cas bezi tak rychlo v tieto dni. Kukurica nedavno len po kolena je teraz uz nad hlavu. Zlate lany pokosene a slama v uhladnych balikoch leziac sem a tam po celom poli. Vanok studensi ako byval, voda v bazene o poznanie chladnejsia. Vtaciky v hniezdach odchovane, mlade uz vedia lietat same. Evka s milionom otazok "preco" pocas celeho dna, otazka za otazkou. Veci samozrejme a jednoduche sa zrazu vysvetluju tazko. Clovek si musi odpovedat najskor sam v sebe, zistit ci vobec pozna odpoved, a az tak vypustit z ust nejaku z milion mudrosti, na ktore vas detvak tak horuckovite caka, aby si mohol skladat svoje puzzle o tom ako funguje svet. Na mnohe otazky popravde  neviem uplne spravne odpovedat, tak poviem len co si myslim, a co moze malej hlavicke davat aky taky zmysel, ved ked vyrastie, a stale bude chciet vediet, najde si spravnu odpoved sama :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára