Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 14. augusta 2011

Vsetko najlepsie

..mily tatko, Happy Birthday to you! Podavajuc narychlo natrhane kvietky z nasej zahradky, este mokre, ukradnute kvapkam dazda a tisnuc boztek na licko, zablahozelala dnes Evka svojmu tatkovi k jeho sviatku. Vzal si ju do narucia, vystiskali sa a spolu sfukli sviecky na kolaciku, na ktory sa uz od vcera tesila. Ja pri nich s Terezkou na rukach, ktorej v ockach blikali svetielka  narodeninovych sviecok a radost z nasich usmevov. Prekrasny moment. Detsky usmev, tie svetielka v ockach, lucne kvietky v starej flasi od mlieka a cokoladovy kolac. Ziadne pozlatka, drahe dary ci velke party. Len jednoduchost a krasa jedneho maleho stvorclenneho rodinneho stastia. Vidiet ich takto spolu, zostane mi to nadosmrti v pamati. Tak este vela rokov tatko, takto spolu a takto stastni, nech mame potom na poslednu cestu pobalenych v pamati vela takychto obrazkov:-)

1 komentár:

  1. pripájam sa ku gratulácii :)

    inak ja som tiež v Kanade teraz, v Calgary a plánujem tu zostať natrvalo, len ten proces je dosť zdĺhavý a zložitý a treba na všetko čakať.
    mne sa tu páči, ale tiež nemám rada veľké mestá, tak keď sa mi tu podarí zostať, rada by som bývala niekde na farme, alebo skrátka mimo mesta. podobne ako vy. máte krásny dom, trochu mi pripomína slovenské ľudové domčeky. ale ja také rada :)
    a krásne kreslíš. ja som tiež niekedy zvykla, ale už ma to prešlo. teraz zasa píšem.

    anyway, veľa šťastia s presťahovaním sa a s prácou, budem držať palce.

    a ešte jedna otázka.čo ti tu v Kanade najviac chýba? napríklad nejaké jedlo alebo čo. mne strašne sladkosti. horalky, sójové rezy,... tu je tiež výber, ale nie je to ono :)

    OdpovedaťOdstrániť