Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 3. augusta 2011

Podivuhodnosti 24 hodin a zasa dalsie antibiotika:-(

Tak, vtedy tou cestou domov od zubara zmatkujuca v jednosmerke som si myslela, ze najhorsie uz budem mat za sebou. O zub chudobnejsia, ale za sebou. Vcera ale vysvitlo, ze mam opat zapal a koren susedneho zuba vyzera tiez podozrivo. Tak som znova na antibiotikach, tentoraz silnejsich, dufajuc, ze vyliecia zapal a zachrania dalsi zub. Boli to ako cert, ale popri mojich "dentalnych" utrapach sa udiali i ine, milsie veci. Drobnosti, ktore mi i ked s fyzickou bolestou, ale predsa vycarili aky taky usmev na tvari.

V noci, teda v hlbokej noci, kedze byvame tak ako byvame, daleko od inej zivej duse, ma celkom vydesilo akesi cudne svetlo, prichadzajuce spod lavicky pri nasom bazene. Som uz zvyknuta na svatojanske musky, ale ziadne rozumne vysvetlenie toho, co to tam svieti, okrem moznosti UFA mi na um neprichadzalo. No nic, strach nestrach, zvedavost je silnejsia, sla som za svetlom. Chvalabohu nie UFO, len spadnuta zapnuta baterka, lampasik pod lavickou. Vtedy mi doslo ze dve a dve su styri a ked mi tam cez den Evka odbehla a potmehutsky tam s niecim buchotala, jej  "Nic" po mojej otazke "Co to tam robis?" az takym nicom zrovna nebolo:-)
Rano mala zabka, ktora zrejme prenocovala zavreta v nasom obloku. Medzi vonkajsim a vnutornym sklom ked som vcera o polnoci napochytro zatvarala vsetky okna pred burkou. Nasiel ju tam rano Minou a pozoroval nehybne sediac na chladnicke, az kym ku nemu nepricupitala Evicka a s veeelkym nadsenim nevykrikla: "Maminka, pozri zaba!". To uz Minou utekal co mu nohy stacili, lebo pred beziacou Evickou vzdy zuteka. Tak sme ju pre zmenu zasa chvilu pozorovali my dve a nakoniec jej otvorili okno, aby z neho mohla skocit opat do sveta :-)
A v priebehu dna dalsia podivuhodnost, ktora mi udrela do oci brazdiac ulice Londonu. V rychlosti som zahliadla putac akych je tu neurekom, propagujuc ten ci onen business, ale nad tymto mi zostal naozaj rozum stat. Nestihla som si vsimnut, kto v tej budove sidli a kto je schopny "Zachranit krachujuci vztah za jeden den" ako hlasal billboard. Ale nech rozmyslam ako rozmyslam, jedine ake take rozumne moznosti mi vychadzaju len kuzelnik alebo rozvodovy pravnik, co je  tiez diskutabilne :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára