Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 6. februára 2012

Rec mojich snov

Strasny sen, este teraz ho mam v hlave. Som doma na Kokave, spim v mojej posteli a pozeram z okna ako sa ulicami vali voda, pohlcuje vsetko a objima domy. Kalna, rychla, hlboka a divoka.....
Je mi jasne, ze to nie je bezny sen, ale  jeden z tych mojich zakodovanych, kedy sa mi moje podvedomie, telo i dusa snazi povedat, co za vidna nechcem pocut, alebo sa tvarim, ze nepocujem. Tak zasa raz  zabludim do snara...

"Ked sa vam sniva, ze je vas dom pohlteny vodou, znamena to, ze v poslednej dobe velmi silno premyslate o vasom dome a rodine. Mate pocit, ze povinnosti sa nabaluju a vy sa nehybete z miesta. Ked povoden pohlcuje vsetko okolo vas, ulicu, ci domy, znamena to, ze pocitujete, ze na vas vsetko pada a chcete s tym vsetkym skoncovat a zacat odznova, nacisto. Vidiet v sne povoden znamena, ze do vasho zivota vtrhli iste zlozite okolnosti, co moze predstavovat zoznam veci, co musite spravit, alebo emocionalnu krizu. Citite, ze vam veci prerastaju cez hlavu a vymykaju sa vam spod kontroly."
...asi tak. Nemam rada tieto moje prirodno-katastroficke sny, ale zasnem nad metaforami, ktore nimi dokaze  moje podvedomie vytvarat.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára