Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 25. februára 2012

Snad koniec...

Raz si dole a potom zasa hore, chvilu nemas z coho a potom si vyberas....taky bol dnesny den. Hned rano ma sokoval mail od manzelov z Komoky, vraj sa rozhodli, ze nas dom pustaju k vode. Zaobalene a s akousi snahou o nase dobro - nemrhat zbytocne nas cas. Vraj nam nemozu slubit za kolko dni by boli schopni predat ich dom, a taktiez uz nemozu ist vyssie s cenou, tak sa rozhodli, ze to vzdavaju. Vsetko, co som od nich den predtym chcela vediet boli  dalsie podmienky ich ponuky. Ziadne tlacenie do vyssej ceny ci klauzuly o co najkratsom case, za ktory maju predat dom. Len vediet nieco viac okrem ich uz dva krat navysenej slovne ponuknutej kupnej ceny...Nemozem si pomoct, nieco mi tam nesedi.  Akokolvek to bolo ci je, ich mail ma sklamal, mozno ranil, i nahneval...
Po tejto necakanej podivuhodnej sprave o bielej zastave v boji o nas dom od ludi, od ktorych som to cakala najmenej sme zostali prakticky a fakticky bez offeru. Mladi manzelia z Toronta sa po nasom kontrovani na ich ponuku od vcera neozyvali..
Dalsi mlady par, co pred par dnami prisiel pozriet dom, a ktorych som odhadla na stratu casu ma ale prekvapil. Hned rano od nich prisiel mail. Vraj ci uz mame spravy a nieco nove ohladom  existujuceho offeru, co sme im spominali, pretoze aj oni nam chcu predlozit svoju ponuku! Radi by ale prisli najskor s rodicmi a este raz si pozreli domcek. Odpovedala som, ze este stale cakame odpoved na nas counter offer... A bolo zrazu po ponuke. Nema vraj cenu pre nich chodit a stracat cas s domom, ktory uz aj tak nemaju sancu ziskat. Fu......to uz bolo na mna moc. Hra so slovickami, na ktoru som dnes uz absolutne nemala chut a naladu. Tak to s nimi nejak dodebatoval tatko a skoncilio to aj tak cele na tom, ze im mame dat vediet????
Chvilu na to prisiel mail od mladych z Toronta. Su vraj ochotni stretnut sa s nami na polceste a suhlasit s $256.000....
Toto sme teda pretlmocili mladym chaosnikom, co chceli a potom nechceli prist, s tym, ze maju sancu reagovat do 6.00 pm. Reagovali skor, s cislom $259.000 avsak  s podmienkou predaja ich domu v St. Thomas.
Zvazili sme, podumali a akceptovali mladych z Toronta...Menej ako $259.000, ale nemusia nic predavat. $3.000 naviac pre nas neprevazi pocit neistoty a cakania, ci sa preda iny dom, aby sa tym padom vlastne predal nas. Niekedy osud kompenzuje, posle znamenia,  a kto chce a vnima ich, zvazi si ich odkaz. To, ze tatko dostane zo starej roboty od CATu  odstupne, s ktorym v podstate ani neratal, vnimame ako "to naviac", za co sme povodne dufali a chceli predat tento dom. Clovek by mal niekde akceptovat menej ak necakane dostane tam, kde necakal vlastne nic.

Tak je snad koniec. Snad sa to vsetko podari dotiahnut do konca bez zadrhelov a problemov a o par tyzdnov budem moct zobrat dve deti a dve velke kriklavo cervene nalepky "SOLD" na prechadzku pred dom a na koniec ulice. Prelepime nimi napis "FOR SALE" na zelenych tabuliach s havickou comfree...Az potom  snad bude koniec, prestanu chodit cudzi ludia po dome, prestane zvonit telefon, chodit mail s nazvom "message for property # 300212", prestanu sa pristavovat auta, pribrzdovat pri dome a stat na nasej driveway, ked nie sme doma.  Bude chvilu ticho po burke,...... vlastne ticho pred dalsou...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára