Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 4. februára 2017

DEN "130"

Zobrali sme deti poobede do mestecka, do telocvicne v styarej skole, v ktorej je vybudovane detske ihrisko pod strechou. Velke nafukovacie hrady a zamky na skakanie, zinenky, stolovy fotbal, hokej, biliard, ping pong, puzzle, omalovanky...a neviem na co vsetko som este zabudla. Niekedy to dobre padne nechat tam deti vyblaznit sa, doma by cloveku skakali po hlave a vonku prilis dlho nepobudnu, ochladilo sa nam zasa k -15C. Jedna vec ma mrzi - zabudla som si tam moje slovenske krizovky. Prisli v baliku od nasich, pre mna vzacnost. Pisala som hned do centra nech mi ich odlozia ak ich najdu, pridem si po ne len co sa bude dat.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára