Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 28. februára 2017

DEN "153"

V akom takom stave dnes som nacupitala po dlhej dobe do prace. Je to vzdy tazke ked dlho dlho nerobim a potom sa vratim po prestavke. Pozabudam veci, co to sa i pomeni a ja sa to potom dozvedam narazovo. Vyjdem z cviku. Dnes nebolo az tak rusno v praci, postihali sme vsetko v norme, i poklabosit so sefkou :-) Zima sa nam na chvilu vratila ako sa zda, snezi po troche snad kazdy den, teplota zda sa klesne na cely tyzden dopredu pod -10C, v noci okolo -20C. Ani ma to nejako netesi uz priznam sa, skor som si povzdychla. Predsa len, 5 mesiacov zimy uz mame za sebou, clovek je uz skor v stave, ze rata kolko este do jari, nez by sa tesil z ochladenia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára