Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 12. februára 2017

DEN "137"

Hucalo vonku celu noc. Viac krat som sa prebudila na to ako vietor zalomcoval strechou, cosi vonku zvalil a kotulal. Rano uz ale zacal seriozny cirkus. Nie v narazoch, bol to jeden suvisly naraz... pocasnici vydali vystrahu. Na zemi uz rano lezali popadane polamane konare, co nebolo priklincovane, to odcestovalo. Strom spadnuty na smetnych kosoch. Minou mal rano oci ako planety a vystrasene mi mnaucal. Usi nastrazene smerom odkial k nemu prichadzal hukot vetra. Auta sme vsetky presunuli na bezpecne miesto, kde na ne nic nehrozilo spadnut. Prud bol striedavy - bol/nebol. Nachystala som vody do dvoch najvacsich hrncov aby bolo na umytie zubov, na splachnutie zachoda, na caj...So svieckami sme uz pobiedne, ale nadejam sa, ze az do vecera tento stav nepretrva....



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára