Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 1. februára 2017

DEN "127"

V praci mame cely cas pustene radio. Kolegynky sa ma vzdy spytaju aku stanicu chcem, alebo ci mi nevadi ked nechaju to country, ci rock...nevadi, povacsine ani neviem, ze cosi v pozadi hra. Len ked je chvilku klud a ticho uvedomim si, ze hraju "kdyz si bajecnou zenskou vezme bajecnej chlap". A potom sa pozastavim a zapocuvam a zistim, ze o ziadnu bajecnu zensku nejde :-) Spoznavam vzitu pesnicku v jej povodnom zneni - v anglictine. Uz tolko krat sa mi stalo, ze som sa nastartovala spievat s Vondrackovou, Zagorovou, Rottrovou, Bozskym Kajom ich znamy hit .....a bum, prisiel mne neznamy hlas a text povacsine o niecom uplne inom. Pravdupovediac, nikdy som sa nezaoberala tym, ci hity meho mladi boli prebrate, alebo ozaj NASE ceskoslovenske...ale akosi ma to prekvapilo a v istom zmysle i sklamalo. Neboli/nie su NASE, su len pozicane, prespievane...Na druhej strane je to vzrusujuce spoznat "bajecnou zenskou"  a ine v ich povodnej podobe :-)


`

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára