Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 21. februára 2017

DEN "145"

Chripka pretrvava, tato zostal dnes doma, dokurirovat sa. Ja som este tiez nie spat vo svojej kozi. Plny nos, slzia mi oci. Nasnezilo nam,mzasa je vonku vsetko biele. Radsej takto ako to hnusne blato a lad co zostal po otepleni pred par dnami. Po troske hlasia snezenie i na dalsie dni, teplota o cosi klesne. Uz nie do extremu, len tak v norme na zimu v tomto case. Vo stvrtok mam ist do roboty, ale sefka zahlasila, ze ak este stale budem chora, tak ma tam nechce vidiet :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára