Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 16. februára 2017

DEN "141"

Kreslim sefke kartu k narodeninam jej znameho...a somrem a nadavam si ako je den dlhy co nad tym cucim a trapim sa. Zadala mi kopec specifikacii, detailov co tam ma byt a ako...a teraz to mam dat dokopy. Takto neviem kreslit, nikdy som nevedela. Citim, ako by mi zviazali ruky. Ked nemam slobody v tom co a ako, neviem kreslit. Je to ako vtesnat cosi do formy a ono sa to tam nevie za svet vmestit. Nejde mi to, nutim sa, premaham a ako vzdy ked mam nieco kreslit tymto systemom s tym nie som spokojna...a to potom i vidno na konecnom vysledku - teda aspon ja to vidim a nemam ani chut sa k tomu niekedy v buducnosti priznat....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára