Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 19. februára 2017

DEN "144"

Zobudili sme sa chori...ja i tato. Slzia oci, boli hrdlo, tecie z nosa...aka to radost :-( Nastastie volny den pred nami, polenosili sme dlhsie v posteli a vsetko co bolo treba porobit sme vzali tak zlahka a pomaly. Den bezal v klude, vonku upokojujuco padal sneh....a ja. Zasa. Paperovy, lahucky. cerstvy sneh zakryl cisty lad a tak clovek musel chodit vonku s prepacenim ako keby mal plne gate. Tato mi poobede zafarbil vlasy, kedze uz na mne bolo znat mudrost odveku..a tak teraz nosim na hlave cerven. Detvak zahlasil, ze tmavsia mi pristane viac, ale ze vyzeram mladsie a mam to brat ako kompliment...nuz beriem :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára