Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 4. apríla 2017

DEN "186"

Prisnilo sa mi, ze sa nam narodili dvojicky, dievcatka. Rano som to este stihla vyrozpravat tatovi, smial sa, ci vraj sme im dali mena Janka a Danka...mne moc do smiechu nebolo, lebo ked sa prisniju male detvaky, znamena to starost, protiven. Tato dnes nesiel rano do roboty, ale do mesta, na masaz s bolavym chrbtom. Kvoli tomu snu som z tej jeho cesty nemala dobry pocit. Nuz som cely den trpla co sa zasa ide udiat. Mangel prisiel domov z Fort St John a uz mi bolo vsetko jasne....Srnka mu vbehla do cesty, soferoval proti slnku a nestihol sa jej vyhnut. Schytala to nasa corolla, nastastie vsetko zive prezilo a zostali len preliaciny na aute.....



Toto je maximum ako sa daju otvorit dvere...vraj mame teraz auto uz len pre chudych

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára