Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 19. apríla 2017

DEN "199"

Konecne nam dnes zasa vyslo slniecko. Sneh sa roztapal. Pobudla som hodnu chvilu vonku so psami a vycesavala im zimnu srst co im teraz v chumacoch zlieza. Mam rada take dni, ked sa s nimi mozem len tak porozpravat, porobit si robotu okolo nich. Pozbierat hovienka (ano i to patri k beznej starostlivosti a nevadi mi to :-), vymenit slamu za cistu, doniest cistu vodu, ucesat ich, skontrolovat pazure, usi, zuby, srst, vystiskat sa a vysuchat im brucha ked sa predo mnou zvalia horeznacky ;-) ...

To nie je sneh, to je vycesana zimna srst :-)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára